Sunday, January 23, 2011

实习的日子·忙·盲

最近很忙

在marketing的日子
除了忙,
剩下的
就是压力

大家都说
intern哦
很轻松的
老板都不会叫你做很多东西的
因为你学会了
就走啦~

我说
不是咯
我intern不到两个月,
却OT了很多天
最够力的OT,
长达两个小时。。

经历了
children's day grand lauch event
八度空间七周年庆典
one fm food review

下个星期还有三个节目:
去中国报馆,
去ifeel 杂志
还有新outlet开张

已经开始要把工作带回家了
真得就像上班族

我那经理还希望说
我可以在marketing的日子长些
因为可以学更多东西

我也是那么想的,
但是
这样一来
我在其他部门的时间就减短啦~

我还要去
business development,
account,
admin,
training,
human resource,
purchasing,
operation等等的部门啊~

半年的intern,
五月未结束的intern,
她却希望我能在marketing呆到四月中

老板啊老板
我左右为难啊~~

5 comments:

敏感的思考者 said...

wa, ur intern need to go different department 1 meh?

Susan Sue Shan Lim said...

我那天OT6小时。。。

aNgeL said...

kahming:
my intern position is management trainee ma...then mai all dept nid to go train train lo...

sueshan:
hahaha...if i OT 6hours, then will reach 1230am...lolz...really beh tahan lo if like that...

Susan Sue Shan Lim said...

i suppose to be working half day on one saturday and gotta work full day till 6pm.. >.<

meitheen said...

lolz...last time i work until 130am without OT to be claimed leh... >.<